سیاست حفظ حریم خصوصی

ما که هستیم

نشانی وب‌سایت ما: 


کدامیک از اطلاعات شخصی را جمع آوری میکنیم و چرا

موسسه جهانکده برای حفظ حریم خصوصی کاربران اهمیت بسیار بالایی قایل است. در هنگام خرید، ثبت دیدگاه، یا استفاده از برخی امکانات وب‌سایت، جهانکده اطلاعاتی (مانند آدرس، شماره تلفن و ایمیل) را از کاربران جهت ارایه خدماتی ایمن و مطمئن و نیز پردازش و ارسال سفارش درخواست می‌کند.

اطلاعاتی که مشتری در حساب کاربری خود ثبت می‌کند، باید رسمی و مورد تایید مشتری باشد و تمام مکاتبات موسسه از طریق آنها صورت می‌گیرد. در صورت درج موارد فوق به صورت نادرست یا ناقص، جهانکده جهت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری اطلاعات تکمیلی درخواست کند.

 


دیدگاه‌ها

در راستای تحقق قوانین وب سایت، موسسه جهانکده ممکن است دیدگاه های ارسالی توسط کاربران را ویرایش کند. همچنین، اگر پیام یا دیدگاه ارسال شده توسط کاربران مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، جهانکده مجاز است از اطلاعات ثبت‌شده برای پیگیری قانونی و قضایی استفاده کند. کاربران، ضمن استفاده از امکانات وب‌سایت جهانکده، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها در چارچوب فوق‌الذکر را به جهانکده واگذار نموده و حق هرگونه ادعا و اعتراض علیه جهانکده را از خود سلب می‌کند.


حقوقی که بر روی داده‌هایتان دارید

مسئولیت مراقبت و نگهداری از رمز عبور و نام کاربری بر عهده کاربران است و لذا کاربران نباید این اطلاعات را  در اختیار اشخاص دیگر قرار دهند تا از هرگونه سو استفاده احتمالی پیشگیری شود. مسئولیت هرگونه خسارت احتمالی که ناشی از عدم رعایت موارد فوق‌الذکر توسط کاربر باشد متوجه خود کاربر بوده و کاربر حق هرگونه ادعا و اعتراض علیه جهانکده را از خود سلب می‌کنند.

اگر در این سایت حساب کاربری دارید، می‌توانید جهت دریافت یک نسخه از اطلاعات شخصیتان که ما نگهداری می کنیم درخواست دهید. همچنین، می‌توانید درخواست کنید که ما هرگونه اطلاعات شخصی که در مورد شما داریم را پاک نماییم؛ این موضوع شامل اطلاعاتی که ما مجبور به نگهداری آنها برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی هستیم نمی گردد.


اطلاعات شما را با چه کسی به اشتراک می‌گذاریم

موسسه جهانکده هویت شخصی و اطلاعات شخصی کاربران را محرمانه دانسته و آنها را به هیچ شخص یا سازمان دیگری منتقل نمی‌کند و به اشتراک نمی گذارد، مگر آنکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف باشد در اختیار مراجع ذی‌صلاح قرار دهد. در این موارد هیچ گونه مسئولیت قانونی و حقوقی مبنی بر جبران خسارت برای موسسه جهانکده وجود ندارد و کاربران حق هرگونه ادعا و اعتراض را از خود سلب می‌کنند.


چگونه از اطلاعات شما حفاظت می‌کنیم

وب‌سایت موسسه جهانکده همانند آنچکه متداول است IP ها را مانیتور و  از کوکی‌ها استفاده می‌کند. با بهره گیری از پروتکل و سرور مناسب، لایه‌های امنیتی و روش‌های مناسب مدیریت داده‌ها، جهانکده به جد می کوشد که اطلاعات کاربران را صیانت و از دسترسی‌های غیرقانونی به آن ها جلوگیری کند. مسئولیت هرگونه سو استفاده مستقیما متوجه شخص یا اشخاص متخلف بوده و جهانکده حق اعتراض و پیگیری از طریق مبادی قانونی را بر خود محفوظ می‌دارد.


امیدواریم بتوانیم تجربه یک تعامل خوشایند و ایمن را برای شما مخاطب گرانقدر فراهم آوریم.